Nowa Szkola Дъски Монтесори, за смятане, 9 броя
Арт.№: AO2022

1 от 4




ППЦ:
лв.
лв.
200.28
лв.
Валидност на промоцията
до
В наличност
Купи на изплащане
Добави в любими
Твоите любими продукти Информация
Богатата колекция от учебни помагала на Montessori включва материали за развитие, предназначени за работа с деца от 2 до 14-годишна възраст. Продуктите позволяват на децата да придобият знания, компетентност, умения и опит чрез собствените си действия, ангажиращи всички сетива. Учебните материали, включително математически, ботанически и географски карти, са в класически форми, изработени от висококачествено дърво.
- Комплектът включва плочи с цифри от 1 до 9, които могат да се плъзгат под рамката на всяка кутия, за да образуват номер. I-ва плоча - формиращи числа от 11 до 15; II-ра плоча - образуване на числа от 16 до 19.
- Дейността с плочите помага да се развие и подобри способността за създаване на числа от порядъка на вторите десетки Докато играе, детето научава за създаването и отбелязването на двуцифрени числа и се запознава с понятията: десетки, единици (десет и един е равен на единадесет).
- Състои се от 9 елемента.
- Размери: 52.5 х 4.5 х 21.5 cm.
- Материал: дърво.
- Предназначен за деца над 4-годишна възраст.