Новини

HAPPY WEEK 13-17.11.2020 В МАГАЗИНИТЕ НА ГАЛИКС

10 Ноември 2020

HAPPY WEEK 13-17.11.2020


 HAPPY WEEK в Детски Магазини Галикс и Онлайн на baby.galix.bg! 

  • В магазините: от 13-ти до 17-ти ноември 2020 г.
  • Онлайн: от 24:00 ч. на 12-ти до 23:59:59 ч. на 17-ти ноември 2020 г.

Ако пазарувате в МАГАЗИНИТЕ НИ,  ще получите -20% отстъпка за всички налични продукти, които не са с трайно ниски цени (маркирани с промоционални стикери).

Във връзка с извънредната ситуация в страната, ще бъде въведен пропускателен режим за безопасно пазаруване в магазините с цел осигуряване на необходимата дистанция.  Моля, спазвайте следните инструкции:

  • Спазвайте дистанция от поне 2 метра помежду си
  • Ако на всяка каса има клиенти, изчаквайте реда си на подходящо разстояние.
  • Ако виждате или бъдете информирани от служител на входа, че в магазина има повече клиенти, изчакайте отвън на разумно разстояние от останалите.
  • Задължително носете маска през целия си престой в магазина

Ако предпочитате онлайн пазаруването - изберете и добавете желаните продукти в количката, а след 00 ч. на 13-ти ноември приложете Промокод "20OFF20" (въведете ръчно кода в полето Промо код за отстъпка и кликнете върху бутона ПРИЛОЖИ). Така ще получите -20% отстъпка за всички налични продукти, които не са с трайно ниски цени (маркирани в сайта със зеления знак %SALE).

Промоцията не може да се комбинира с други талони или карти за отстъпка.

Всички ли продукти, участват в промоцията?

Не – активността не важи за трайно намалени продукти, храна, памперси, мокри кърпи, козметика, резервни части.

Има също значителен брой продукти, които временно излизат без наличност и в сайта и в магазините, но тяхното зареждане предстои в близките часове и ще бъдат достъпни за покупка (до изчерпване на количествата).

 

През какви етапи минава поръчката ми и кога мога да бъда сигурен, че ще бъде изпълнена?

При успешно приключване на поръчката ще видите екран, на който пише: „Вашата поръчка е приета успешна“

В рамките на 48 часа очаквайте обаждане от наш служител за потвърждение за наличните продукти и кога ще бъдат изпратени към вас.

Тъй като наличностите в магазините се променят много бързо по време на промоция, не можем напълно да гарантираме, че показаните в сайта са актуални към момента. Възможно е поръчани или харесани от Вас артикули да не бъдат потвърдени и доставени, тъй като по време на поръчката Ви, наличността вече е била изчерпана.

СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКА

Онлайн поръчките, получени по време на промоцията ще бъдат изпълнени и подадени за доставка на куриерите ( Лео Експрес или Econt) в срок от 2 работни дни от получаването им, като ще направим всичко възможно да бъдат потвърдени значително по-рано по телефона.

Когато поръчката Ви е до офис на куриер, моля информирайте се за срока за съхранение в офиса от сайта на посочения от Вас куриер (обикновено е 7 дни).

ГАЛИКС не носи отговорност за непотърсена навреме пратка, подадени грешни адрес и/или телефон, както и за неоказване на съдействие на куриера за получаването на пратката.

При потвърждение на поръчката по телефон нашите служители ще ви известят за точната сума на куриерската услуга

Каква е цената за доставка?

По време на промоцията цената за доставка е за сметка на получателя и тя е стандартната обявена на сайта ни според зависи от теглото и размерите на пратката.

Ако не си питал предварително, наш служител при потвърждаване на поръчката ще ти даде информация за точната сума на доставката.

Как да платя?

ГАЛИКС ти осигурява сигурна доставка! Плащаш, когато си получиш продуктите!

Ако пазаруваш във физическите магазини на ГАЛИКС в София, Варна и Стара Загора?

Мога ли да запазя продукт по време на ХЕПИ УИК и да го взема по-късно от физическия магазин?

Да, ГАЛИКС ти предлага вариант да заплатиш стоката, за да се възползваш от отстъпката, а ние да я съхраняваме в склад  на Галикс докато настъпи моментът, в който вече ти трябва!

На каква стойност трябва да бъде капарото, ако стоката ще остане на склад, а аз искам да си запазя тази цена?

До 1 седмица – 40%

До 2 седмици-50%

Над 3 седмици -100%

В какъв срок мога да заменя неповреден и в отличен търговски вид продукт, задължително придружен с касов бон, закупен по време на ХЕПИ УИК?

Случва се понякога да съберете няколко еднакви подаръка. Независимо че ЗЗП не го изисква от нас, даваме съгласието си да замените неповреден и в отличен търговски вид продукт, закупен на Луд Петък от онлайн магазина на ГАЛИКС, за друг по ваш избор. Това може да стане срещу предоставяне на оригинален касов бон. Новоизбраният продукт следва да бъде на стойността на касовия бон /или на по-висока стойност и доплащане на разликата в цената/, в рамките на един календарен месец от датата на получаване на пратката. На новоизбрания продукт отстъпка не се начислява и той се таксува на текущата цена към момента на замяната.

Пример: Платили сте за количка Х 250,00 лв-20%, общо 230,00 лв. Желаете да замените количката Х с друга стока У на 1.12.2020. Количката У в момента на замяната струва 260 лв. Следователно вие ще трябва да доплатите за замяната: 260,00 лв-230,00 лв общо за доплащане 30,00 лв.

Това правило не ограничава правата на клиента по ЗЗП за връщане в 14-дневен срок на продукти, закупени онлайн, както и правото на клиента на рекламация. Ако желаете да върнете продукт в 14-дневен срок, моля, свържете се с нас на 0889555899 или на galix@abv.bg, като задължително напишете номера на поръчката, както и вашите претенции и възражения.

Замяна, рекламация и/или връщане на продукт по онлайн поръчка важат само с оригинален касов бон или документ за пощенски паричен превод. Всяка замяна/рекламация и/или искане за възстановяване на сума, която не е придружена от оригинален касов бон няма да бъде приемана от Галикс. Задължение на клиента е да пази оригиналните документи.

Галикс окомплектова всяка пратка с пълен комплект документи – разпечатана поръчка, касов бон или документ за пощенски паричен превод, фактура (ако има такова искане от страна на клиента). Тези документи обикновено са прибрани в джоба на товарителницата на куриерската фирма или в плика(кашона). Изрично молим всички клиенти да внимават при проверка на пратката и да пазят оригиналните документи.

Ако замяната е по желание на клиента, разходите за куриерската услуга и в двете посоки са за сметка на клиента.

Не подлежат на връщане и замяна хигиенни артикули и артикули за лична употреба.